Andreas<3



Jag vill kunna förklara för dej hur mycket jag älskar dej, men det går inte för att min kärlek till dej är så himla mycket så det inte finns ord att besrkiva med!
jag vill visa alla att du är den jag älskar mest i hela världen och att jag aldrig kommer svika dej någonsin! Jag går runt och tänker på dej 24 timmar om dygnet och saknar dej ännu mer,
vill alltid ha dej vid min sida! Vad vore mitt syfte med livet om inte du fanns?
 Själv vet jag inte och kmr aldrig att få reda på det, men varför grubbla på sån´t eftersom att jag äntligen har dej nu!? Jag hoppas att jag alltid kommer få ha dej i min famn.
 Om jag får bestämma så kommer det alltid vara så, ingen kan någonsin komma emellan dej och mej älskling! Ingen kan iallafall ändra på hur jag känner för dej, jag kommer alltid älska dej så här mycket, absolut inte mindre iallafall, i så fall mer!
Det känns meningslöst att gå upp på morgonen när jag inte är helt säker på att få träffa dej, då vill jag bara sova till nästa dag, då jag vet att jag får träffa dej! Du är min livs glädje älskling allt känns skit förutom dom sakerna med dej! Jag älskar dej hur mycket som helst och hoppas att du förstår det..

Kommentarer
Postat av: fia

Söt blogg, men man ser typ inget ju :/ är det bara min webläsare eller?

2007-12-23 @ 00:30:48
URL: http://ibubble.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test