Dan före doppar dan XD

NU E DET JUL IGEN O NU E DET JUL IGEN...

Jag har riktigt mycket julstämning nu..alla paketen är nu inslagna och jätte fina..jag har städat och sjungit..busat me min hund han e så söt har vekligen saknat han nu när han var med mamma i två dagar XD..

Jag har gjort kolor och lakt in dom i papper så jobbigt men det va mysigt att fixa lite,,skinkan är nu i ugnen och granen är uppe och kläs nu av mamma :) samtidigt som jag sitter här och myser i fotöljen och lyssnar på musik och skriver i bloggen...

Nu har mamma och andreas mamma pratat..läskigt hans mamma heter Birgitta och hans pappa heter Peter..MIn mamma heter oxå Birgitta och min pappa hette oxå Peter..LIte läskigt XD

Hoppas verkligen att folk blir glada av mina julklappar jag har verkligen försökt att hitta något personligt till alla..

Nu e jag JÄTTE sugen på pizza lite jobbigtXD hahaha..

puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test