fredag: becca o jocke

heej i fredags började det me en tråkig skoldag..
men senare efter drog jag hem till becca.jag becca o jocke vi skulle hem till mig å se på idol.. vi tog busen 18 16 men kom lite tidigt men vi satte oss i vänt rummet i slussen ...becca satte sig ner brevid nån tant, men då fick inte jocke nån plats så då sa han " kul att alla fick sitta".. alla runt om flyttade sig det var ssssssååååå roligt ni skulle sätt jag höll på att skratta på mig XD
vi hade väldigt roligt..fråga inte va vi drack XD..men becca spyde hahahaha loooooser men jag älskar dig ändå<33
tillslur när kl var hmm 5 kanske så somnade vi alla i mitt hus.. BÄSTA KVÄLLEN MED ER<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test