Julafton

Hej GOD JUL

Jag vaknade tidigt typ 5 då skickade jag sms till Andreas å han var vakernXD värsta tur för mig :) sen somnade jag om och åt lite jul frukost och öppnade ett paket..fick då en chokladaskXD

Sen var det bara att fixa sig lite och åka till eva som fyller 50 å få lite bullar o sånt..Sa hej då till min underbart snälla kusin kalle som ska iväg till Australien typ i ett år..:( men det e ju kul för han..

sen åkte vi hem till oss Jessica o Magnus Jag mamma och Stene..Anna och Emma kom lagomt till matenXD

Sen var det bara att öppna alla typ 80 paketeten men det var riktigt mysigt..Själv fick jag en kamera, hello kitty påslakan, Hello kitty näsdukar^^, hello kitty hhaha typ massa hello kitty^^ bio kort på 200 kr så nu ska jag o andreas gå på bioXD ..sen fick jag Två sånglektioner JIPPI..sen så fick jag annat smått o gott, Men den bästa julklappen var ju så klart Andreas<3

NU vill jag sova e jätte trött men först ska ja ringa sockertoppen^^


GOD JUL SOV GOTT PUSS O KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test