kryssning med familjen

hej
jag var redan trött på morronen efter att becca o jocke varit hos mig..men de va bara att bita igen o se glad ut
jag skulle på kryssning me familjen vi började med att äta julbord det var väldigt gott XD
senare på kvällen var de kareoke..alla ville att jag skulle sjunga så mamma ville höra en repris av främling..
innan jag skulle sjunga gungade det väldigt mycke hahah vi bara satt o garva åt när alla dansade..men tillslut var det min tur att sjunga jag såg hur många som dansade alla sjöng med..när jag var klar sa han som presenterade att jag var kvällens bästaXD
jag o linda dansade resten av kvällen..jag dansade med en kille som vart kär i mig när jag sjöng men han var lite väl gammal..sen kom micke o börja dansa me mig helt underbart vi kramades massa..senare så gick micke o hans kompis de ville att ja o linda skulle följa med..vi drog till deras hytt å lyssnade på musik..hahah de visade sig att dom bodde på värmdö..
ååå va underbart de va den kvällen ni ska bara veta..sen somnade vi och vakande vid 7 o fan va bottom de va att hinna till våran hytt kl 8 skulle ju vi upp o äta frukost hela familjen XD men ja kände att ja inte ville gå upp ur sängen i från han..men men vid fyra så träffades vi på igen och han va lika fin...

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test