min roliga helg...XD

Nu e det inte långt kvar till jul..jag längtar och hoppas på att jag får saker jag önskar mig..jag behöver en kamera och en ny mobil..det går ju inte att använda den längre typ men jag har faktiskt haft den nu i 2 år sattXD
va har jag gjort i helgen..hmmm i fredags var det julbord med unga örnar det va jätte trevligt..tills jag såg peter o björn haha..dom ska alltid vara så förnuliga med att säga komentarer som jag inte kan knäcka..XD men men gott var det i alla fall..sen va han dj dära kommer inte i håg va han heter men han var med i ord jackten eller va det hette och han sa hej till mig och titta på mig typ hela tiden ndra om det var för att jag va den minsta på hela stället..

va har jag mer gjort..INGET ALLS...det va meningen att jag skulle skrivit min konflikt analys men jag fattar fan inget alls om den..så ja jag lär väll få ig..annars har jag  sovit massa gosat med hunden han e såå söt, sen har jag snackat me vänner på msn..hmm ja de e väll allt..

Men i dag blir det kul ska snart duscha o fixa mig ska uppträda me lady star .. sen ska v i bowla som julavslutning XD sååå roligt alla e så söta <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test