torsdag

hej vänner!

Idag började morgonen med att jag fick ett gulligt sms av min älskling..<3..sen var jag hos tandläkaren inte roligt men men de va ju bra att kolla om man har några tänder^^..sen åket jag o mamma hem och fixa lite jul städ..men jag kunde inte hålla mig så jag pratade med min älskling ni ska höra hur sött han pratar..men han e bara min prins..sen har jag faktiskt gjort klart boken om mig själv som ska lämnas in i mogon..vad har jag mer gjort..jo..jag har sjungit eftersom att jag ska uppträda i morgon i skolan^^

Sen har ja pratat med äskliiiingen i gen<3

Nu på kvällen kom min syrra linda och stene hit för vi skulle baka lite knäck och kola sen kom min bäste vän emma vi böt julklappar jag fick ett par jätte finna örhängen av henne..TACK<3 så vi bakade lite tillsammans och så sjöng jag lite..å nu sitter ja å skriver lite me älsklingen naaaw<3 P.S våra mammor ska prata lite såå gulligt^^ D.S

Älskar er allehoppa<3 (men mest dig andreas)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test