Becca

Kommer du i håg första gången du å jag träffades?..det var i Laxsjö den gången jag gjorde illa mig och fick komma ner i från Fjällgård..Du å jag vi snackade rätt mycket du va såå sööt..Du är fortfarande min lilla flicka becca..vi har gjort så otroligt mycket saker under våra 3 år eller vad det kan bli..Vi har varit på massa läger kommer du i håg barnombudskursen i Borås? vi två delade rum och vi ville inte att några andra än Stefan o Tor skulle vara hos oss..men så blev det inte men hur kul hadde vi inte kommer du i håg mitt hår?? "KNULLRUFFSAN" blev mitt nya smeknamn..
Vi sjunger tillsammans och de e hur kul som helst att få göra det med dig..få vara me dig e en av det bäästa sakerna jag bara behöver vi har så roligt tillsammans och vi är alltid glada..vi har aldrig bråkat å det är så underbart...BECCA JAG FINNS HÄR FÖR DIG SOM DU FINNS FÖR MIG<3
vi ska alltid finnas hos varandra vad som än händer lova mig det!

en massa kramar och pussar till min becca<3

Kommentarer
Postat av: Becca

Naaaw älskling ja kommer alltid finns här

2007-11-18 @ 14:55:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test