De här är vad jag känner!

jag vet att du vet att detta handlar om dig läs detta om du känner för det!!
Du vet hur vi lärde känna varandra. Du vet vad jag kännde för dig. Du betyde jätte mycket du gör det fortfarande jag älskade dig och jag älskar dig än idag. Men jag vet att vi bara ska vara vänner. Men eftersom att det hänt så mycket nu på dom sista månaderna så har jag nog skrämt bort dig väldigt mycket, så jag förstår ditt beslut.! Du kom in i mitt liv då det hände saker som ingen annan än du vet! du ställer upp för mig varje dag och varje natt, TACK!! Det betyder så mycket för mig att du stöttar mig. Varje gång som vi pratar så blir jag glad varje gång jag tänker på dig så får jag ett leende..
När jag mår som dåligast så tröstar du mig..Du är min bästa vän även om det skulle varit väldigt väldigt underbart om du var min! Men jag vill inte förstöra nåt för dig så jag håller mina känslor för mig själv..för annars kommer det bara bli fel och då mår du dåligt för ditt beslut som togs men jag försår dig..Jag vill att du ska må bra, jag vill att du ska berätta när du mår dålig för du och jag ska alltid finnas för varandra! jag vill  kunna hålla kontakt med dig  hela mitt liv.. Det är vad jag vill men jag hoppas du oxå vill det??..jag hoppas verkligen att du säger i från...
Du är underbar, NEJ FÖRESTEN DU ÄR JÄTTE UNDERBAR!!!

JAG ÄLSKAR DIG MIN BÄSTE VÄN PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test