1a april

hejsan

kom nyss hem i från Husby debatten as roligt va det..det var ca 200 pers o det började med att vi sjöng alla barn har rätt..sen var jag mick hållare som gav talare micken och talade själv lite..men politiker e verkligen jobbiga kan inte svara rakt av på frågor och försöker tro att det verkligen e rätt att stänga ner alla saker för barn och ungdomar..

men men jag åkte ut för värdens jobbigaste april skämt idag:S det var i från johnny..tro det eller ejXD..

Johnny: juste jennie, du ska vara komfrance på !a Maj och det e så att vi ska ha med Björn Gustavsson oxå så han kommer att ringa dig nu i veckan så att ni kan öva in er..ni ska även vara på tv..
Jag.VAAAA!! e det verkligen så..ahahha Björn Gustavsson han komikern??
Johnny: ja det blev bestämmt idag..
Jag: (springer runt och hoppar) tjohhhoooo..jag kommer träffa han yes åå va roligt..
Johnny: (20 min senare på tåget)..april april
Jag: åååååååååå fan johnny vet du hur jävla glad jag blev..mitt liv började ju om..

hahahaha!!! kan ni fatta hur ävla glad jag blev..tänkte verkligen hur roligt jag kommer få..men men den där johnny asså han ska få..men sen vart det mc donalds me johnny och LinneaXD

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test