8 April

Hej

idag kom jag exakt när klockan ringde in till barnen de e sååå himla underbara när man kommer "heeeej jennie så roligt att du kommer" å så får jag massa kramar :) då känner jag verkligen en lycka lixom på något sätt..
Men det allra roligaste var när två killar ville kopiera en teckning så var en kille så söt han ba Men titta dem e ju lika danna HAHAHAH gllunge vill ha dig till min son :) hahah nästan..

sen när jag kom hem kom Sara över ääääntligen träffades vi, si snacka lite minen o sånt och vi ska typ ses nån dag hoppas på fredag men man vet aldrig..ne men nu måste jag fixa lite..men vill bara säga att jag älskar dig sara<3..

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test