ANDREAS<3

älskling. detta inlägget e för dig!!

DU, e killen jag verkligen älskar och den första som fåt höra det med mina ord.
DU, e underbarast i hela världen
DU, ger mig glädje och dina kramar och pussar i pannan kan göra så mycket så hela dagen blir perfekt!
DU
, ska få så mycket kärlek tillbaka
DU, får aldrig änns tänka på att lämna mig, då finns det inget för mig kvar att leva för! det e SANNING

det finns så mycket mer jag vill att du ska veta! MEN det kommer jag spara för du ska få höra det me mina egna ord!, vill verkligen inte att det blir som det blev förut..vill verkligen inte att du ska må dåligt dessutom du VET att jag finns här EXAKT  lika mycket som du finns för mig<3

Älskar dig Andreas Hägglund<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test