ÄNTLIGEN!!

hej kära läsare!!

äntligen kam jag skriva på bloggen igen eftersom att blogg.se har bytt platform så har man inte kunnat skriva..men men..det har inte hänt så mycket sen sist, har varit hemma men idag ska jag faktiskt försöka komma iväg till skolan..men har jävligt ont ihuvudet i allafall!! men men skolan e viktig..efter skolan ska jag i allafall på debatt i Husby ska sjunga där o sen verkligen strida för att unga örnars ungdomsgrd ska få vara kvar :)
i blan förstår jag mig inte på politiker..seriöst ååååååå..hur kan man stänga ner så mycket för ungdomar och barn runt samma ställen..hur kommer det att se ut i Husby tro när alla barn o tonåringar kommer vara i centrum o förstöra!! aja..säger bara DÅLIGT!!!!

Men nu måste jag vakna till lite..eller juste..jag har köpte en massa saker för att kunna göra en scratsbook ååå fan va jag älskar det :)..

hej hej:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test