bästa kvällen me gumman!!

Hejsan!!

image93
Jag har haft en sån underbar dag me denna tjejen!
kan verkligen inte säga med ord hur jävla mycket
du betyder för mig gumman!
Men du VET att ingen kan ta din plats som vän..
det du å jag gjorde i dag kommer jag aldrig att
glömma för det var så jävla roligt..

Jag: vi måste till Eifeltornet du å jag
Becca: VAA!!, ligger det i Sverige
Jag: Ja det e ju där ser du väll? (Pekar emot det)
Becca: Nee..de där e ju bara Kaknestornet!!!
Jag: Men det e väll samma sak! hahaha

Fan va roligt vi hade, måste göra om det. å för er som inte förstog va vi gjorde så va vi turister i stan hahah
kommer mer bilder, men nu måste jag sova för att
orka gå på min praktik i morgon!! <333



BECCA OLOVSSON, JAG ÄLSKAR DIG<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test