första dagen

hejsan

idag var det första dagen på min praktik,det var riktigt roligt..kom dit och kännde mig riktigt lycklig av att se att barnen kom fram direkt och en pojke räckte fram handen hejsan jag heter david trevligt att träffas..naaw sååå söta alla e..ser just nu fram emot 3 veckor i Essingeskolan..för då slipper jag min egna skola haha!! men men..hur  e det me er då??

efter att jag jobbat så köpte jag mig en bättre almenacka sen tog jag mig en fika tills bussen gick..vill verkligen berätta att jag just nu inte gillar posten längre..varje gång jag varit där har samma tant varit så jävla otrevligt inte alls roligt..men men jag tänker nästa gång kasta en tårta i ansiktet så att hon kanske kan bli gladare!!

ne nu ska jag inte klaga ser på american idol massa konstiga meniskor som e me hahaha...juste..ni kan bara inte tänka på att söka mig till idol som vissa av er sagt XD

kram på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test