Fredag "äntligen hemma"

 Hejsan

Fan min dag, min kväll o min HELG e helt förstörd..Vad ska jag göra nu, det känns verkligen inte som man kan lita eller tro på någon längre..men men..åå Andreas typ börjar tycka säkert att jag bara klagar..men det e inte så konstigt eftersom inget som bestämms blir gjort..

men men Detta betyder att jag har en helg för mig själv o måste sova själv :( det vill jag verkligen inte..men men hoppas på att nån kan ses i morgon..efter att jag varit på skolans öppna hus och barnpassningen med Unga Örnar, men vet fan inte om jag pallar det!!

Men nu ska jag se om det finns något gott att äta ill middag..skriver väll mera i kväll..

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test