God Morgon!

God morgon på er!

Nu e kl så tidigt så jag vet inte vad jag gör typ..men men,gjorde te men det vart konstigt, sen så tjatar mamma på att jag ska fixa i ordning mina saker, JAAAA!! jag ska men ta det lungt..hmm..har typ inte sovit i natt, smsade med Andreas, han kom typ hem runt 2 tiden men då som tur hade jag somnat..men men..idag ska jag i alla fall försöka palla mig upp till praktiken, känner att jag inte har någon lust alls..
Men sen i kväll kanske det blir roligare om jag hittar på nånting..men det e ju typ 7 timmar var tills kl 19 00..hämskt..!!

NU ska jag se om det finns nån frukost, kanske gör nytt te..eller jag vart sugen på oboy det var länge sen..typ
vi hörs senare när jag kommer hemi från min praktik!

Kram Jennie!


Kommentarer
Postat av: Natalie B

God morgon!

Om du inte redan deltar, får du gärna vara med i min tävling här: http://natalieb.blogg.se/tvling.html
Du kan vinna ett hemligt paket till ett värde av tusen kronor!

Hoppas du får en fin dag!

2008-04-15 @ 06:28:12
URL: http://natalieb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test