God morgon

Hejsan hoppasn!

NU e det den stora jobbiga dagen, vi ska ha nationella proven i engelska, fan jag trode att mitt sista var lixom i 9:an å så visar det dig att man måste ha det på gymnasiet!! aja..

Men innan dess  ska jag åka tll praktiken, å sen äta linch med Puff, de ska bli roligt..eftersom jag inte träffat den människan på länge å så har vi tappat massa kontakt, vill inte det..<33
Men min jävla huvudverkhar inte gott över, borde kolla upp det eftersom jag har haft ont sen jagfick min hjärnskakning, så det kan ju ha något med det att göra!!..

Men nu ska jag äta frukost och sen ska jag fixa mig ska typ åka om 20 min verkar det som XD hahah^^

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test