Kusin bowling

Hejsan!

igår så åkte vi ju och bowlade me mina kusiner, riktigt super skoj, det började med att Magnus o Jessica kom hit så vi kunnde åka med dom, vi kom till kusin Oskar runt 17 tiden då jag blev mobbad av Magnus för jag fick inte komma in i bilen igen, så då spottade jag på hans bil haha ja, det e svårt att förklara den biten men men, sen fick vi hamburgare hos Oskar som Freddan va me att gjorde..gott gott, vi var 9 av 10 personer, var av två av dem var Magnus och Andreas,(Jessicas kille o min kille)..

Men sen gick vi från Bläsut till Enskedehallen där vi spelade, det va dicobowling^^ yeeees!!!.. MASSA SKOJ VA DET!! vet inte riktigt hur poängen vet men detta va andra resultat:
Kalle: 2 bakot kast
Jennie: 2 bakot kast + råkade kasta bowlingklotet baklänges hahaha!!!
Freddan: var sist med en strike!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test