Lördag!

Hejsan!!

Igår så kom min älskling hit..:) så underbart men innnan han kom så köpte jag mig en tröja på HM för 98kr den va på rea!! riktigt mysig..
så här ser tröjan ut , tror att jag vill köpa en till med en annan färg :)
image78


vad ska ni göra idag då?? själv skulle jag varit på möte ett tag, men älsklingen tyckte att jag skulle stanna hemma, för vill verkligen inte missa bowlingen med mina kära kusiner! eftersom jag inte träffat några av dem på jätte jätte länge..vill bara säga att min älskling e jätte söt me sin nya frisyr, ska försöka ta bild  på han men han e hopplös haha

Men nu ska jag fixa lite, men får se om jag hinner skriva senare när jag kommer hem

Kram















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test