Måndagen e avslutad!!

Hej
vill bara säga att det e roligt att så många tittar in i min lilla blogg,
snälla komentera lite oxå..men men

sitter här nu me datan i knät, har nyss fåt i mig glass för halsen, men vet inte om det hjälpte, nu har jag ju hika i stället^^..Andreas e på väg till Stockholm i en lastbil, han har praktik så då skulle dem ner hit undernatten o lasta saker..så jobbigt att jag inte änns kan ta mig dit å bara ge han en puss eller nåt,vi ska ju inte ses på länge lixom..
Min dag har varit lååång, har varit hemma o pluggat o städat o lärt mig lite nya sång texter, men det gick inte direkt att sjunga men men..
image95



Men nu tror jag att jag borde typ varva ner så att jag klarar morgondagen så att jag kan gå på praktiken^^ 





Godnatt era sötingar från eran
LIllefot*                                                                             


Andreas jag älskar dig!!<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test