Musik

Hejsan

vi sitter här nu å väntar på att min syrra o hennes kille ska komma och hämta oss för att ta oss till Blåsut där Oskar bor, vi fixar med massa musik för älsklingen vill ha lite, men när han väl sitter här kommer han inte på så många låtar..stackars liten men men lite blev det i allfalla..
Jag skulle nyss göra popcorn, men det började nästan komma eldlågor så jag gav upp hahah!! tror det var fel olja..

IDAG KOMMER MIN BECCA HEM IGEN<3
Ni kan inte fatta hur mycket jag älskar den människan bästa vännen som jag kunna vara med, hon har aldrig varit dum emot mig och det e riktigt härligt att det fungerar så bra mellan oss, nu gäller det verkligen att vi ses lika mycket som förr älskar dig gumman<3

Men nu ska vi snart till bowlingen så vi får höras senare kanske!!

Kram!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test