Torsdag

Hej

idag gick jag upp vid typ 12 så skönt, men ändå jobbigt att vara sjuk och typ missa massa av praktiken, men va ska jag göra lixom?
idag va min hund så jävla ball i solglasögon tänkte visa en bild.
Har ni sätt programet Unga Mödrar..det e hämskt!! alla borde få se sånt här i skolan så att man verkligen kan förstå hur stort ansvar det e att va mamma eller pappa så tidigt och hur man mår av det! visst många vet säkert men nu fattar jag ännu mer hur tufft det kan va om man bor i Danmark hahahaha!!..eftersom det e där dom visar programet..men men det kan inte va nån skillnad från hur det e i sverige..Juste Beckis som e en vän till mig ska födda sitt barn snart hon kommer va en bra mamma tror jag och önskar henne all lycka :)
i morgon kommer Andreas vid 20 00 ska bli mysigt själva hela helgen :) hoppas bara jag inte har feber, för vi ska på Kusin bowling på lördag:)

men men nu ska jag se lite tv igen det e snart Spårlöst på 4an då man letar fram en familjemedlem eller liknande.!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test