Torsdag

Hejsan!

Kom nyss hem..älskar detta väder vi har idag i alla fall i Stockholm sooool och inte ett ända moln..

hihii..men i alla fall, idag var jag på praktiken och vi talade om uppåt puffar, och så kom deras faddrar o läste för dom jag läste för två killar, roligt jag typ gillade boken en massa mer än dom hahah..men men..
vänta lite ska äta lite mat sen skriver jag mer^^

Så nu har jag ätit, vi åt pytt i panna med ägg hihih..
Efter Lunchen på praktiken (Det var pannkakor) så var det gympa för barnen, Ambulanskull och varva laget..sen åkte jag till min egna skola för att göra nationella provet i Engelska..vet inte alls hur det gick men men..sen åkte jag tillbaka till praktiken där som gjorde pizza till mellanmål..sen vart det kyrkokör för vissa och träslöjd..gulligt..men sen åkte jag hem..

PS: det gick inte att lägga in detta vid 18 då jag kom hem^^ men nu fungerar det^^

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test