16 december

hejsan

sitter hemma hos Markus o hör hur gulligt han ligger i sängen o sover, han e en liten tröttis i dag. stackarn, men de e då han e som mysigast. idag va de skola som vanligt, längtar tills fredag då de e skolavslutning, ska bli härligt.

men jag längtar tills i morgon då jag får träffa mamma igen, de va ett tag sen nu, typ 2 veckor. vi ska åka till Farsta Centrum som vi alltid gör denna vecka på året med Jonte ponte :) han e rolig att gå me, har typ inte träffat den lilla ugen sen förra julen. Men varför bryta en traditon.

På torsdag ska vi ha julfest i skolan med PL1an där markus går, men han e ledig varje torsdag så vet inte om han kommer men ska försöka få me den lilla gullegrisen, jag ska tydligen stå för sången under den dagen, men vet inte va jag ska sjunga. men nu vet jag i allfall hur de blir på avslutningen :) de blir två sånger och en allsång som jag ska leda...får se hur de går.

Juste får inte glöma att jag ska på julbord me unga örnar på torsdag oxå wiii va gott de ska bli, vi ska  va i gamla stan i år mysigt.
Markus <3

nu ska jag krypa ner hos markus tråkigt att sitta här själv

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test