9 December

hej på er

har varit hos markus nu hela veckan, i helgen ha vi haft massor för oss, i lördags var de fest hos alex o så vidare..har haft mysigt i allfall..vart i skolan o ja, vart i stan o nu sitter jag hemma med Emma meningen va att vi skulle plugga men vi har kollat på 7 avsnit utav Andra avenyn älkar den serien så mycket.

i morgon ska jag till Markus igen  :) saknar honom jätte mycket <3

På fredag ska jag på IDOL finnalen så de blir skoj, sen på lördag vill jag få me markus till Grönans julmarknad o sen på kvällen blir de antagligen fest hos Alex, då ska lilla Becca me:) tjoho :)

hur e de med er? jag hoppas att allt e bra, ska börja skriva lite oftare ska ni se :) ska ta me kameran nu så de kommer foton snart:)  men nu måste jag sova upp tidigt:)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test