Lördag

Hej

i går efter skolavslutningen som vart lyckad så ringde becca o sa att vi skulle på fest, så jag o markus åkte på en fest som känndes som ett mellanstadie disco hahah...fast ja. de va roligt o hitta på något bara de att jag vart så tråkig efter som jag inte mådde så bra, förlåt markus.

Idag har vi sovit ut och jag e sjukare men men. Har kollat på massa filmer nu sitter jag o lyssnar på Amy Daimonds julskiva. super härlig måste jag säga! Hon va föresten här i Stockholm igår. :)

Men nu ska jag krypa ner till Markus o sova lite, sen i morgon ska vi va hos Mormor o Morfar vid 3 tiden o byta julklappar me mamma o dom:) tjohoo...julklappar:)

(Hoppas vi får öppna dom i morgon) :)

Ha de bra
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test