Måndag

tjoho

nu är de bara två dagar kvar till nyår, de känndes som att de va julafton typ igår eller nåt..men hmm...undra hur mycket jag har gjort detta år? kommer inte ihåg så mycket men de e ju ändå 365 dagar..Hmm..de bästa detta år måste varit när jag upplevde kärleken igen..och när jag klarade av att göra saker jahg inte vågat förrut.

jag har fyllt 18 år, fått blivit full utan att dölja de för mamma. har även börjat gjort lite dumma saker, men å andra sidan e de mitt eget fel :P..jag har massa nya underbara vänner genom unga örnar, skolan och vänners vänner..saknar dock gamla vänner som har fallit bort..
 jag har sjungit och sjungit i år lite överalt, varit med i tv på olia sätt, ni vet nog vad jag menar med det ^^

jag har haft en underbar sommar på slandö och så kännade jag massa pengar på sommarjobbet jessica fixade till mig..!
ja..jag har gjort om min operation, vill nog inte veta hur många fler gånger de behöver göras om..men nu måste jag få upp min pojkvän igen...fan blir tokig snart jag har försökt fått upp han nu i tre dagar för att hinna till stan men de blir aldrig av för han vaknar inte!!!! GAAAAW!!!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test