Nyårsafton 2008/2009

Hejsan

igår åkte jag och Markus in till stan för att kolla lite på rean, sen tyckte min underbara pojkvän att vi skulle på bio så vi tog 21 bion och vi kollade på YES MAN!!..men eftersom kl bara var 18 när vi köpte biljetter så ttta vi lite mer i affärer, gick och tog en öl var super mysigt..vi tänkte äta middag oxå men det orkade vi inte för vi hade fikat innan..

Men sen gick vi och köpte oss en stor popcorn och stor läsk typ 40 min innan filmen började..haha..men roligt var det i allfall, sen nr filmen skulle börja var det ett band som kom in för att spela in en bit till rockbjörnen så de ska bli kul o se om man syns sen:P ahhaha...iallafall..filmen var super bra den bara måste ni se.


Men nu ska jag börja fixa mig lite, ska in till stan och träffa min syster för jag fick i julklapp at vi skulle gå på FootLoos ;) wow va skoj de ska bli :)..men vad som händer i kväll vet jag inte riktigt vet bara att jag ska va med markus och att drickat e fixat:P

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test