sjunga sjunga sjunga


sitter ch övar förfullt nu in för i morgon och fredag, de e helt galet va ont i halsen jag har fått. men men, de går nog över, de känns att jag inte sjungit nu på ett par veckor..

I morgon är de julfest i skolan med PL1an, jag ska då sjuga lite vet bara inte hur mycket eller vad, men de löser sig tar me lite andra låtar än julsånger:P..jag försökte fixa en liten sak till klassen en överaskning men de gick inte så  bra...de jag skulle fixat var att hon som jag sjöng me på turnen skulle komma o sjunga sina julåtar och att jag köra, men hon måste på andra saker under den tiden...men men

tur att ingen vet det:P

Jag saknar markus, tråkigt att va själv hemma o inte ha nån att mysa me, men som tur e kommer jag hem till han i morgon efter julbordet:)

men nu e kl alldelles för mycket borde pluggat hela kvällen ju:/ men nu blir de som de blir.
Hörs
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test