söndag

hejsan

helgen i helhet har varit rolig, i fredags gick jag, markus och linnea ut vi åkte till Chaplin där de finns karaoke hela kvällen vilket var super skoj, alla gillade mig så de ville höra mer och mer, och jag fick en drink kallad efter mig under den kvällen..WOW....så dit lär jag komma tillbaka:)

Sen i går sov vi typ bort hela dan, men älsklingen har laddat ner mario spel typ allt som finns att hitta så jag spelade super mario 3 och sjäng ABBA sing star:)..vet ni va jag hr köpt? EN KAMERA! de blev NIKON d40 som var på lite rea dessutom :)



sen i dag VILL jag till Väsby Centrum och titta på mellandagsrean men vet inte, markus ligger fortfarande o sover, kan inte förstå hahah han fick mig o se läskiga filmer i går som jag aldrig tidigare har viljat titta på så jag vart lite rädd i natt. så jag antar att han inte sovit så mycket hahah eller jo de borde han!

nu ska jag i allfall upp o äta lite mat som hans pappa gjort:)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test