18 år nu

hejsan

jag har verkligen inte haft tid att skriva på ett tag

jag fyllde 18 år i fredags å det betyder att jag har firrat min födelsedag under helgen med vänner och släkt.sen har jag varit tvungen att jobba med ett stort arbete till skolan, jag lämnade in det i går så nu har jag lite tid att skriva.

min 18 års dag var underbar, jessia. magnus, andreas, jag, mamma och stene åkte till Ploogen och åt middag och öppnade lite presenter, stebe fyller oxå år samma dag som jag :)
sen åkte vi till bowlers i sickla och spela. andreas vann och jag förlora hahaahah men roligt..sen åkte vi hem och jag fick i mig drinkar och öl..sen låg jag typ i andreas knä och sov (det känns som att jag e lätt påverkad ahaha)


detta e bara några utav bilderna gå in på min bilddagbok för fler: www.absolutpiff.bilddagboken.se
på lördagen kom släkten och sen kom några i från min klass vi hade barn kalas jätte roligt hahaha:)

mina prisenter:
stämplar
kläder                                                               
pengar
mobil
sterio med inbyggd DVD och KAREOKE
ett pussande gossedjur
RAGNAR* de e den gulla saken på min bilden me mig
en leksaksmick med eko
gitarr stämmare
en glas skol
en stor godis råtta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test