Alla hjärtanshelg <3

ja som alla vet bor ju Andreas i Bollnäs och alla hjärtansdag var ju på torsdagen..så vi hade en hel ALLA HJÄRTANSHELG :)
jag har haft det mysigt med andreas o hans familj...vi åt i går jätte god mat massa frukt o skinka typ^^ exotic planka ( hur nu det stavas) kan lägga in en bild senare i från helgen..Melodifestivalen i går var ju bäst för Carola kom inte vidare till finnalen HAHAHAHAH säger jag bara hon e sååå jävla divig hatar det..men i dag fyllde hans pappa år det var trevligt att träffa hans släkt^^..när jag skulle hem från Andreas så klarade jag verkligen inte av att hålla tårarna inne..för just nu är det bara Andreas som jag träffar som kan göra mig så glad..jag känner att jag behöver träffa vissa underbara människor som håller på försvinna ex BECCA, VI MÅSTE TRÄFFAS. klarar inte bara snacka me dig på msn kommer du i håg allt vi gjort egentligen?? fan vi har varit vänner i 7 år och nu NU lixom när det häder så mycket så träffas vi inte..:( behöver dig gumman<3

men men..sitter här med tårar i ögonen enbart för att jag tänker på alla minnen med folk och sånt..kanske e  dax att sova nu..ska upp vid 8..juste DAGENS ARTIST:Lasse Lindh han e värsta bra hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test