Måndag 4 Feb

hejsan!!

helgen var riktigt bra..i Fredags handla vi lite mysmat och kollade på Lets Dance. I Lördags så var det upp tidigt å vara på ABF-huset där vi var barnpassare från 12 till17..sen gick vi allehoppa på bio rikgtigt roligt vi såg på Juno
och den var bra som fan..i går så var det Familjesöndag på örnboet så jag och Andreas åkte dit..fick träffa alla vänner i från Unga Örnar :)
Sen åkte jag o älsklingen in till stan handlade mig en tröja och trosor på rea :) vilka kap jag gör nu för tiden :)
men nu ska jag fortsätta fixa lite och sen plugga tror jag. Ska vara hemma idag har ont i halsen fortfarande tror att Andreas smittade mig :S

puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test