Pappa

6/2-O1- jobbigaste dagen i mitt liv

Pappa du var den bästa pappan i världen,
även om du var sjuk och hade ont och ofta inte klarade av att leva.älskar dig även om du inte lever och jag kommer alltid göra det<3..Kommer i håg alla sommrar som du och jag var på landet. När vi badade åkte fyrhjuling och åt glass och midda i Strömma..Du och jag hade massa saker tillsammans,när vi åkte Silja Line me dina vänner o Alli..Bertil din vän har jag träffat på ett par gånger, han tycker att jag liknar dig. Då blev jag glad,för du va så gullig,jag har dina skrattgroppar och det är jag riktigt glad över faktiskt..
Men det jobbiga me att du inte lever det är att du inte kan vara här på mina födelsedagar,mitt bröllopp.mina barns farfar,eller jessicas..men vi vet att du finns på ett moln och tittar ner på oss

ÄLSKAR DIG PAPPA <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Test