Världens bästa Fredag..

Heejj!!

IDAG IDAG IDAG...jag kommer att få täffa Becca idag, fan jag vet inte hur länge sen det var nu men..
SEN SEN SEN...ska jag få träffa Andreas..världens bästa fredag i dag kan ni tänka er mina två underbaraste människor i mitt liv på en och samma dag!!..Ingen kan ta er i från mig för jag älskar er två mest mest..Men jag e fortfarande förkyld så det blir ingen skola för min det eftersom jag pallar verkligen inte sitta o koncentrera mig en hel jävla fucking fredag..MEN MEN MEN..jag ska få träffa mina två älsklingar..så nu e det bäst att jag fixar lite..ska faktiskt göra lite fint hemma duscha å sen ut me hunden sen gå till den jobbiga bussen ååå sen kramas me becca o sen snacka med Johnny om i morron å SEN kommer jag pussa massa massa på Andreas..

ses!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test