24 Jan

Hej

Becca bloggen blev jätte fin <3
Det har redan gåt fort fan för en månad sen fvar det julafton och på lördag har jag redan varit tillsammans me Andreas i 1 mån <3

Idag har jag varit i skolan hela dagen e jätte trött vill bara gå o sova redan nu.. i morrse när jag åkte så träffade jag på Jossan som går i hemmestaskolan de var riktigt roligt att träffa henne för det var sååå länge sen. Jag var typ hennes fadder när vi var mindre XD..

I går var det öppet hus i min skola som jag hjälpte till på rikigt roligt faktiskt...Juste jag har tänkt väldigt mycket på att nu är det inte alls långt kvar tills jag blir 18 år..LÄSKIGT jag fyller år den 8 FEB och jag vill verkligen INTE  bli 18 år redan fatta va tråkigt jag kommer ha det jag kan inte vara den lilla saöta jennie längre :s...

aja..snart får jag prata med min Andreas i alla fall :)

jag kommer inte kunna skriva i helgen  i morron ska jag på Bouns ( hur nu de stavas) sen ska jag på kick off med unga örnar på kryssningXD sen kan ja nog upptatera:)

älskar er alla som läser<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test