å nu har skolan börjat igen..

Jag ville verkligen inte gå upp kl 06:30 i dag jag pallade inte tänka på all stress som e i skolan..men jag pallade mig upp och så smsade jag till Andreas och då blev jag mycket gladare^^..jag åkte till skolan me stor klump i magen men det va bara att se glad ut..Jag träffade Jenny vid T-centralen och det var riktigt härligt var riktigt glad för att jag fick träffa henne igen hon e verkligen en bra vän..
Vi hade rätt slapp dag i dag vi såg film och jag fick veta mitt betyg i Samhällskunskapen..jag har gjort bra i från mig och skulle lätt kunna få VG om jag fortsätter som jag gör..men det blev bara ett G..XD Sen åkte jag bara hem var lite ledsen min cp lärare i matte kan ju bara sluta hålla på me att mobba mig..men då ringde Andreas å då blv jag glad ..

nu ska jag umgås med min syster o hennes konstiga killeXD kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test