Ålands kryssning

hejsan allaehoppa!

nu e jag på Åland (det fanns en data här på hotelet som jag fråga snällt om att få låna)
Vi åkte båten vid åta tiden och hade möte på båten åt mat och handla lite i tax frin hahaha massa roligt ska handla lite på vägen hem XD...

men det jobbigaste är att jag inte kan prata med andreas för nu har mitt vanliga nr slutat att fungera för ja sa upp abonemanget..men men..jag älskar dig ändå älskling<3

Juste ag har nyss badat i badkaret nu medans de andra bastar och badar nere vid polen jag har ju inte badat i badkar på säkert 10 år så jag menar det var ju riktigt härligt^^

men nu ska jag roa mig med dom andra och äta midda

puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test