Bästa lovet

Först vill jag bara tacka dig becca..TACK..du vet att du alltid kommer vara min vän även fast det blev så att jag var me andreas hela lovet.FÖRLÅT du vet hur mycket jag älskar dig..

Detta lovet var underbart jag fick vara med andreas från den 26/12-5/1 vi var hemma hos mig till söndagen vi åkte till stan och var me Emma sen så var vi mest hemma och myste lite. Vi åkte hem till han me bussen det tog ca 3 tim men det var helt underbart att vara me han på bussen vi pratade om allt vi vill göra och saker som vi gjort i våra liv typ..vi kom hem till han och då hade de gäster men det var bara roligt hans familj e snäll så de var inga problem.

Nyårsafton var underbar hela dagen var bra vi titta på film och åt lite god mat och myste en hel del XD Andreas å alla andra killar skött fyverkerier riktigt fint...Men det var inte alls lika mycket som de är här i Stockholm..

Jag var hos han hela veckan, vi åkte till stan där vi handlade lite kläder, vi var hos hans mormor och morfar där jag fick träffa lite kusiner och sånt.. Andreas skulle ha hockey tränning varje dag typ så det var bara att sitta i ishallen i två timmar typ i två dagar XD men han va riktigt bra på deXD..Nu snart ska han spela match hoppas det kommer att gå bra för han..Vi åkte till Huddiksvall där han skulle till sjukuset i onsdags å det tog nån timme dit jag somnade som vanligt i bilen så det betyder ju bara att jag tycker att han kör bil väldigt bra i alla fallXD..Va har vi mera gjort..vi har ätit god mat godis o myst hela dagarna typ

Vill bara säga att jag e jätte kär i andreas <3image14

Kommentarer
Postat av: klara

hej gumman ni e riktigt söta hoppas det går riktigt bra mellan er

2008-01-08 @ 22:06:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test