en dag igen

Hej i dag har min dag varit konstig..det började i morse me frippe han va hel skum..Sen var det bil kö på väg till skolan så jag kom sent..men Maria hade inte börjat lektionen
Sen var det bara att mata in allt om graviditet..jag ska nog inte skaffa barn det verkar bara läskigt e rädd för förlossningen hahaha..

Sen hade jag i alla fall svenska för första gången ( ännu en lärare som heter Maria) XD
Sen var det lunch men Mattias i min klass. Vi åt på Lilla Asien..Sen kom jag till Slussen 3 min försent för att ha kunna tagit min buss hem..å nästa gick två timmar senare så jag hälsade på min syrra på hennes jobb^^ det var ju trevligt..Sen snackade jag me Andreas hela vägen hem..

Jag träffade Sara min gulliga vän det var riktigt roligt vi spela skipbo och prata o hade oss en massa de var riktigt underbart att få träffa henne jag känner alltid att jag kan fråga henne om saker och jag vill ALLDRIG BLI AV MED DIG MIN VÄN<3

men nu e jag helt jävla deppig igen inte roligt men men jag vet inte va jag ska göra åt det..kanske aldrig visa mig igen jag kan bara sitta här hemma det känns som att det e bäst för då slipper jag alla komentarer o skit ..

heeej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test