fucking dag..

hej!!

idag har min dag inte alls varit bra..vi hade två lektioner i 2 tim var..svenska och BFK..inte roligt..klassen e konstig enna stunden så snackar dom skit om allt och när man tar upp det så e det som att dom inte står för det längre så jobbigt..men men..Andreas och Becca fick mig glad i allafall..

BECCA..vet du gumman..du e den tjej jag vill alltid ha hos mig..igår när du sa att du vill flytta i hop me mig blev jag lycklig och känner verkligen för det,du och jag har en massa gemensamt,vi vet allt om varandra och det ska alltid få vara så..VI HAR INTE TRÄFFAS PÅ NÅGRA MÅNADER..hur blev det så??
vi som åt sushi tillsammans jag saknar verkligen det..BECCA OLOVSSON ÄR VÄRLDENS SÖTASTE MÄNNISKA<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test