god morgon

hejsan hoppasn falleralle ra

åå jag vill ligga kvar i sängen hela dagen idag, jag ska åka om typ 10 min med mamma men kom nyss på att jag börjar inte kl 8 utan kl 9!!..men men det e bara att se glad ut och åka och sitta i skolan o plugga lite..då ser lärarna att jag faktiskt pluggar. Jag e stolt över mig själv för jag lämnade in mitt arbete i går kl 17 24 å det ska senast vart inne 00:00 hihii..så jag hoppas bara att den blev bra och att jag inte behöver göra om allt..idag ska vi få våra skoltröjor o byxor men får se hur det blir jag har röd tröja me svarta byxor faskt vill ha bl tröja i stället hahahah..nä nu ska jag klä på mig strumpor

puss^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test