Helgen med Andreas

Hejsan!

i helgen har jag varit hemma hos Andreas. Vi har gjort en massa roliga saker..När jag kom så åt vi på resturang med hela hans familj, Sen bar det av hem till andreas..då dåg vi på teve och hade mysigt..På lördagen gick vi upp vid 7 för andreas skulle till sjukhuset sen va vi i väg på Dollar Stor riktigt roligt..På kvällen var vi och Bowlade det var riktigt roligt Jag tror det var Johan som van,det e Andreas lillebror..själv tappade jag klotet bakot en gång och det var ju ingen höjdareXD..

Vi har verkligen haft det roligt i helgen jag tror inte att jag skulle kunna ha haft en bättre pojkvän än min Andreas för han e så jävla underbar och jag kommer alltid att älska han <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test