jag är en sjukling idag

hejsan

idag e det faktiskt synd om mig tycker jag..iaf..jag gick o la mig redan i sängen vid 19 tiden igår för att jag kände mig rikitgt dålig.och ville vara frisk idag för att kunna gå till skolan.men ICKE DÅ..idag e det värre har ont i halsen snorar och feber..:S inte alls roligt. Och i helgen händer det ju en massa roliga saker.


image50

sjuklingen själv XD

HÄNDER I HELGEN:
FREDAG: andreas kommer och vi ska ha en myskväll
LÖRDAG: ska till tandläkaren, sen ska jag ha ansvar för barnpassning med några till i ABF huset efter det ska        jag vara med andreas hoppas på massa mys :)
SÖNDAG: famijesöndag på örnboet :) massa skojj

SÅ JAG VILL INTE VARA SJUUUUK!!!

jag e redan vaken fast jag kan soova hela dagen men det går inte så fort ja lägger mig ner blir det värre men eftersom att jag inte har 3an så gick jag in på datan och kollade på Singing Bee rätt så bra faktiskt..

älskar er alla <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test