just nu e jag glad

Hej kära du!

idag e jag glad vaknade på rätt sida eftersom jag fick 4 sms när jag vaknade av Andreas det var helt sjukt underbart hur han skriver älskar han så mycket så ni kan inte förstå hur lycklig jag är..

Idag kommer min dag typ att bli så att nu ska jag gå hemifrån om 20 min och äta lunch men Emelie och kanske Mattias ( Han fyllde år i går men verkligen ingen sa grattis :s) men det ska vi allt ändra på i dag :) sen ska vi ha skola och våran Samällskkunskaps kurs slutar i dag för alltid så vi ska ha knutkals jag har gjort lite kolor som jag ska ta me jag menar det e inge kul att ta me sig pepparkakorna hahaha..men men..
Efter skolan ska jag vara med Emelie o hennes pojke tills Andreas kommer vid 19 30..får se vad vi hittar på

Ne nu måste ja fixa lite innan jag ska gå puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test