NI E DOM SOM BETYDER EN MASSA FÖR MIG I MITT LIV <3



TACK FÖR ALLT  <33

ni ska veta att ni e bara några av mina vänner som betyder mest för mig


Becca: du e den ända som vet allt om mig,du och jag har underbart tillsammans och vi ska alltid ha de gumman<3

Puff o Puck: NI e tjejerna som bryr sig med er känner jag mig som en lilla syster<3

Emma: kommer du i håg allt vi gjorde i sommras och HEMMESTAFESTIVALEN  jag kommer aldrig att glöma det<3

Emma: du e en av de i klassen som får mig att må bra du å jenny..( MEN HAR INGEN BILD PÅ HENNE :(...) men ni e bäst<3

Andreas: Du har varit den som stöttat mig nu sista veckorna,,du fick mig att tro på kärlek och du bryr dig om mina vänner och och det e riktigt bra <3

Linda: SYRRAN fan va glad ja e att mamma o stene träffas du o jag e som bästa vänner jag älskar dig o finns här för dig<3

Kommentarer
Postat av: Emma

alltså.. seriöst Jennie.. ta bort bilden på mig, innan jag kicklar ihjäl dig! jag skickar en bild till dig ;)

2008-01-23 @ 09:21:29
URL: http://rylander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test