Redan trött

Heej

Andra dagen i skolan och jag har REDAN blivit jätte trött på allt..Vi fick veta betygen eller ja Halvterminsbetygen i dag i engelskan..fick IG enbart för att i förra skolan så fick jag aldrig utveckla mig så då har jag missat en massa..men jag ligger nära G i alla fall...Bli inte förvånade bara..

Idag har vi tittat på film typ två gånger och jag skrev en Konflikt analys med Jenny men det va bara ja som typ gjorde nåt Känner mig stolt XD..

Men jag saknar Andreas huuuuur mycket som bara den..jag vet inte on det finns ord för det..Men jag hoppas att han kan komma på torsdag kväll annars vet ja inte va jag gör..Jag hoppas jag får träffa min alldra bästa vän Becca på torsdag innan Andreas kommer..det var evigheter sen jag träffa henne så ni kan ju bara fatta hur mycket ja saknar henne<33

Ne nu måste ja fixa nåt att äta innan mamma kommer dampa för att ja inte äter
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test