Studiedag :)

Hejsan

idag sov jag till 11 de var riktigt härligt men jag saknade verkligen andreas..
Jag och mamma har haft en riktigt röjar dag i dag..Jag städade i mitt hus och jag kände för att göra om lite oxå så jag flyttade på sången o skrivbordet ( det kommer bilder på det när det är helt klart) vi åkte till Mölnvik och handlade mat..och jag blev riktigt sugen på pan pizza :( men då har jag lovat mig själv att det var den sista tills jag har klarat att vara nyttig tills jag blir nöjd^^ hahaha..sen var det bara att städa lite till jag hitta massa gammla bilder oxå det var roligt :)
Sen åkte vi till BILTEMA och handla nån slad till datan o cd väska till mig det var riktigt roligt...sen bar det hem igen till mitt hus jag böt lakan till hello kitty lakanet som ja fick i julklapp av min syrra o magnus..(kommer bilder på det med) XD..jag har pratat me andreas oxå trevligt saknar han jätte mycket men jag ska till han i helgen :)

Sen har ja pratat me Sara fan va jag saknat henne men på onsdag ska vi på bio kanske :) <3

puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test