till jennie <3

Det känns som vi börjar glida ifrån varandra mer och mer , och ja vill verkligen inte de.. vi sa vänner föralltid och det känns inte som de nu.. Ja vet att du träffat din underbara andreas och att ja måste inse att han gäller för dig en tid framöver. Jag måste inse de men samtidigt känns det som ja kommer mista dig då och ja vill inte !!
Alla minnen med dig ja skulle kunna sitta här och skriva hela natten men ja vill inte de för du vet att ja älskar dig ..
image10

Tänk helgen hemma hos dig med jocke vi hade de så himla roligt vill bara tillbaka till då och varje gång måste ja tänka de här är kanske sista gången för vem vet om vi börjar bråka ussh vill inte tänka den tanken du betyder för mkt för mig inse de!

Vi har känt varandra så länge och du finns alltid där för mig och ja berättar verkligen allt för dig . du vet allt om mig och ja vet nog allt om dig oxå.. Eller de bror på om du håller nåt inne som du vill berätta för mig men inte vågar .. Ja kommer aldrig skratta eller någonting ja kommer sitta där och lyssna ändå tills vi e gamla tanter för ja kommer finnas hos dig tills döden skiljer oss åt .. du kommer alltid ha en plats i mitt hjärta även om ja försvinner ur ditt hjärta så kommer du alltid finnas i mitt , du har en speciell plats i mitt hjärta som ingen annan kan ta..

De där tre orden som är så svårt att säga, de som nästan är förbjudet att säga om man inte verkligen menar de tänker ja nu säga till dig ... JAG älskar dig Jennie <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test